برای اطلاع بیشتر با ما در تماس باشید

خرید تجهیزات قهوه در شیراز

بازدید: 1,691 بازدید
خرید-تجهیزات-قهوه-در-شیراز

خرید تجهیزات قهوه در شیراز

معمولا افتتاح یک کافه فرآیندی است که باید ده ها مرحله بزرگ و کوچک را پشت سر بگذارید، با این حال، بازگشایی کافه می تواند علاوه بر درآمد بسیار خوبی که دارد، فوق العاده لذت بخش و سرگرم کننده باشد. یکی از مهم ترین مراحل افتتاح کافه این است که بدانید دقیقاً به چه تجهیزاتی برای کافی شاپ خود نیاز دارید. کافه ها اغلب کوچک تر از رستوران هایی هستند که دارای سرویس کامل می باشند. آنها معمولا منوهای کوچک تری دارند. با این همه اغلب کافی شاپ های امروزی طیف گسترده‌ ای از انواع نوشیدنی ‌ها را به مشتریان خود عرضه می کنند که اغلب آنها با قهوه تهیه می شوند. بنابراین در صورتی که قصد دارید کافی شاپ خود را بازگشایی نمایید، لازم است با تجهیزاتی که برای کافه خود به آنها نیاز دارید آشنا شوید. به عنوان بخشی از طرح کسب و کار در افتتاح کافه، مهم است که در نظر بگیرید چه تجهیزاتی برای کافی شاپ شما ضروری است و به چه میزان بودجه ای برای خرید تجهیزات کافه نیاز دارید. بنابراین در این مقاله به معرفی تجهیزات کافی شاپ و نحوه انتخاب آنها خواهیم پرداخت. در صورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، با ما در در نمایندگی فروش تجهیزات کافی شاپ در شیراز تماس بگیرید.

پیشنهاد ما :

فهرست تجهیزات کافی شاپ

تجهیزاتی که برای افتتاح کافی شاپ خود نیاز دارید معمولا عبارتند از:
  • قهوه ساز قطره ای اتوماتیک
  • دستگاه اسپرسوساز با کیفیت بالا
  • آسیاب قهوه صنعتی
  • سیستم POS و وب سایت
  • شیر و آب
  • مخلوط کن های صنعتی
  • فر و توستر
  • یخچال و فریزر
  • قفسه بندی
  • ظروف، پمپ و انبار
  • سیستم امنیتی
در ادامه مقاله این تجهیزات و نحوه انتخاب بهترین آنها را توضیح خواهیم داد.
خرید-تجهیزات-قهوه
خرید-تجهیزات-قهوه

قهوه ساز قطره ای خودکار

یکی از کاربردی ترین تجهیزاتی که برای کافه خود به آن نیاز دارید، قهوه ساز قطره ای خودکار است. از آنجایی که قهوه سیاه استاندارد پرفروش ترین محصول کافی شاپ شما را به خود اختصاص می دهد، بنابراین اولین موردی که باید در لیست تجهیزات کافی شاپ شما قرار بگیرد یک قهوه ساز با کیفیت می باشد که بهتر است وزن کمی داشته باشد. قهوه سازی که برای کافه خود انتخاب می کنید باید به اندازه کافی بادوام باشد تا بتواند مقدار زیادی قهوه را در روز تولید کند. از طرف دیگر قهوه ساز باید به اندازه کافی سریع باشد تا بتواند سفارشات مشتریان را در شلوغ ترین ساعات روز (معمولا صبح ها) آماده کند. همچنین این محصول باید به اندازه کافی بزرگ باشد که حجم قابل توجهی قهوه را در خود جای دهد تا ناچار نباشید کل روز را به دم کردن قهوه اختصاص دهید. معمولا اغلب کافی ‌شاپ‌ ها چندین نوع قهوه ‌ساز دارند که قادرند مخلوط‌ های مختلفی از قهوه را به طور همزمان آماده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع قهوه سازهای مناسب کافه با ما در ارتباط باشید.  

دستگاه اسپرسوساز با کیفیت

  همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، اسپرسوساز، در فهرست مهمترین تجهیزات کافی شاپ قرار دارد. معمولا بسیاری از نوشیدنی های معمولی قهوه حاوی اسپرسو هستند، بنابراین به یک دستگاه اسپرسوساز با کیفیت بسیار بالا نیاز دارید. در بازار دستگاه ‌های اسپرسوساز صنعتی به طور گسترده ای یافت می شوند برخی از دستگاه ‌های با کیفیت بالاتر ممکن است قیمت های بسیار بالایی داشته باشند. بنابراین بسیار اهمیت دارد که از ویژگی های دستگاه اسپرسوسازی که انتخاب می کنید، به خوبی آگاه باشید تا بتوانید بیشترین بهره را از آن کسب کنید. کارشناسان ما در نمایندگی فروش تجهیزات کافی شاپ در شیراز شما را برای انتخاب بهترین و با کیفیت ترین دستگاه اسپرسوساز یاری خواهند کرد. در صورتی که با ما تماس بگیرید اطلاعاتی در مورد ویژگی های تجهیزات اسپرسوز دریافت خواهید کرد، همچنین نکات مهم برای انتخاب این تجهیزات را به شما خواهیم گفت.  

آسیاب قهوه صنعتی

آسیاب قهوه صنعتی یکی دیگر از تجهیزات ضروری برای بازگشایی یک کافه است. از آنجایی که اغلب کافی شاپ ها از دانه های آسیاب نشده برای تهیه تازه ترین قهوه ممکن استفاده می کنند، بنابراین توصیه می کنیم یک آسیاب قهوه صنعتی را به لیست تجهیزات کافی شاپ خود اضافه کنید. سرمایه گذاری برای خرید یک دستگاه آسیاب مناسب می تواند تفاوت چشمگیری در طعم و عطر قهوه یا اسپرسوی شما ایجاد کند. طعم و عطر قهوه یکی از مهمترین عوامل در جذب مشتری است، از این رو، بهتر است با دقت و وسواس بسیاری به انتخاب و تهیه یک آسیاب قهوه صنعتی اقدام نمایید. برای انتخاب بهترین و با کیفیت ترین آسیاب قهوه صنعتی توصیه می کنیم ویژگی های دستگاه های مختلف را  تجزیه و تحلیل کنید و یکی از بهترین آنها را به لیست خرید خود اضافه نمایید.
کافه-ونیتا
کافه-ونیتا

سیستم POS و وب سایت

در صورتی که به موفقیت کافی شاپ خود اهمیت بسیاری می دهید، تهیه یک سیستم POS می تواند یک اقدام بسیار هوشمندانه باشد. معمولا سیستم POS کاری بیش از افزایش فروش انجام می دهد. POS کافی شاپ تجهیزاتی هستند که می توانند به شما کمک کنند تا موجودی خود را پیگیری کنید، تجزیه و تحلیل و سود کسب و کار خود را مورد نظارت قرار دهید، کارمندان را مدیریت نمایید و پرداخت ها را در هر کجا که هستید به راحتی انجام دهید. در صورتی که به افتتاح یک کافی شاپ مدرن می اندیشید که بتواند با سایر رقبا رقابت کند به یک POS نیاز دارید که امکان فروش محصولات کافه شما را به صورت های دیگری نیز انجام دهد. این می تواند به معنای ادغام با پلتفرم های تحویل شخص ثالث، فروشگاه تجارت الکترونیک رستوران یا قابلیت های سفارش آنلاین باشد. به عنوان مالک کافی شاپ باید راه حلی را انتخاب کنید که برای مشتریان انعطاف پذیر باشد. POS شما باید فرآیند سفارشات آنلاین، تلفنی و حضوری را ساده کند تا هرگز فرصت فروش بیشتر را از دست ندهید.  

مخلوط کن های صنعتی

در سال 2019، یک نظرسنجی از مصرف کنندگان نشان داد که 38 درصد از مشتریان کافه ها، اغلب نوشیدنی های ترکیبی سفارش می دهند. برای بهره مندی از چنین روندی به حداقل یک مخلوط کن برای کافی شاپ خود نیاز خواهید داشت. ممکن است تصور کنید که انتخاب بهترین مخلوط کن ها بودجه شما را برای افتتاح کافی شاپ بالا می برند و به هزینه های تجهیزات کافی شاپ شما اضافه خواهند کرد. اما بهتر است بدانید که این تجهیزات می توانند فروش شما را تا میزان قابل توجهی افزایش دهند. توصیه می کنیم تجهیزاتی را انتخاب کنید که بتوانند تولید روزانه صدها نوشیدنی منجمد در کافی شاپ شما را به راحتی انجام دهند و دوام بالایی داشته باشند.  

فر و توستر

فر و توستر نیز تجهیزاتی هستند که باید آنها را در فهرست ضروری ترین دستگاه های کافی شاپ خود بگنجانید. در صورتی که کافی‌ شاپ شما در نظر دارد مجموعه‌ ای کوچک از غذای گرم را به مشتریان خود عرضه کند، افزودن این تجهیزات می تواند یک ایده بسیار خوب باشد، زیرا ارائه چنین محصولاتی فروش کافه شما را افزایش می دهد. یک نظرسنجی نشان می ‌دهد که حداقل ۶۰ درصد کافی ‌شاپ‌ ها این موارد را به تجهیزات خود اضافه کرده اند. اغلب کافی ‌شاپ ‌ها، ساندویچ صبحانه یا حداقل انواع کیک و شیرینی را نیز سرو می‌کنند، این بدان معنی است که شما برای کافه خود به یک توستر نوار نقاله یا یک توستر پاپ آپ نیاز دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع توستر و فر با ما تماس بگیرید. در صورتی که قصد دارید مانند کافه شاپ های زنجیره ای بزرگ مانند استارباکس، ساندویچ صبحانه منجمد را در اختیار مشتریان خود قرار دهید، به یک فر سریع نیاز خواهید داشت که باریستاها به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.
خرید-تجهیزات-قهوه-در-شیراز-کافه-ونیتا
خرید-تجهیزات-قهوه-در-شیراز-کافه-ونیتا

یخچال و فریزر

تجهیزات دیگری که برای بازگشایی کافی شاپ خود نیاز خواهید داشت یخچال و فریزر هستند. هنگامی که کافی شاپ خود را افتتاح می کنید، به وسایلی برای تازه نگه داشتن مواد غذایی و محصولات لبنی خود نیاز خواهید داشت. برای این منظور تهیه ویترین های یخچال دار و یخچال های پشت پیشخوان از بهترین مواردی هستند که می توانید برای کافی شاپ خود انتخاب نمایید.   به یاد داشته باشید که یخچال ها، بخش بزرگی از طراحی کافی شاپ شما را به خود اختصاص می دهند، بنابراین توصیه می کنیم که یخچال هایی را انتخاب کنید که از نظر طراحی و شکل ظاهری با حال و هوای کلی فروشگاه شما مطابقت داشته باشند. به طور مشابه، شما به احتمال زیاد در دو مکان به فریزر نیاز خواهید داشت: پشت پیشخوان و در پشتی که موجودی انبار محسوب می شود. غذاهای منجمد که می توانند در فر پخته شوند باید در جلو نگه داشته شوند تا باریستاها به راحتی برای سفارشات مشتریان به آنها دسترسی داشته باشند. از آنجایی که مواد غذایی منجمد به راحتی قابل نگهداری هستند و ماندگاری طولانی دارند، باید مواد اضافی را در پشت فریزر نگهداری کنید تا بتوانید در صورت لزوم آنها را به مشتریان خود عرضه کنید.  

قفسه بندی

یکی دیگر از نکات مهمی که برای کافه خود باید در نظر بگیرید، ایجاد قفسه بندی های مناسب است. معمولا جعبه ‌ها نیز از دیگر تجهیزاتی هستند که برای نگهداری حبوبات و سایر مواد ضروری کافی شاپ ضروری هستند. علاوه بر این، انواع ظروف برای نگهداری تمام شربت ها و تاپینگ ها نیز از جمله موارد ضروری برای فروشگاه شما محسوب می شوند. بدون یک سیستم ذخیره سازی سازمان یافته، کسب و کار شما به همین راحتی اجرا نمی شود و در درازمدت باعث کاهش سود کافه شما خواهند شد. بنابراین قفسه بندی ها یکی از مهمترین مواردی هستند که برای نگهداری موارد ذکر شده به آنها نیاز خواهید داشت. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای برنامه ریزی دقیق کافی شاپ خود با یک فرد متخصص در امور کافی شاپ و یا فروشنده تجهیزات کافی شاپ مشورت کنید.  

ظروف، پمپ و انبار

از آنجایی که کافی ‌شاپ ‌ها به استفاده از مقدار زیادی دانه ‌ها و مجموعه ‌ای از مواد افزودنی نوشیدنی نیاز دارند، شما باید تجهیزاتی را برای استفاده مؤثر و ذخیره‌ سازی این موارد داشته باشید. این به معنای تهیه پمپ های مورد نیاز برای شر بت آلات، جعبه ها و ظروف برای ذخیره راحت دانه های قهوه  است. توصیه می کنیم آنها را در نزدیکی قهوه ساز خود قرار دهید. تهیه این وسایل راه حل بسیار ساده ای برای برطرف کردن مشکلات ذخیره سازی به حساب می آید که برخی از کافی شاپ ها را با مشکل مواجه کرده است. در صورتی که سیستم کارآمدی برای ذخیره سازی نداشته باشید، کسب و کار شما با کارایی کمتری اجرا می شود و شما و کارمندانتان را خسته می کند. همچنین سود کافی شاپ شما را در درازمدت به شدت کاهش می دهد.
خرید-تجهیزات-قهوه-در-شیراز
خرید-تجهیزات-قهوه-در-شیراز

سیستم امنیتی

هر کسب و کاری نیاز به یک سیستم امنیتی برای جلوگیری از کلاه برداری و حفظ امنیت کارکنان و مشتریان دارد. این ممکن است شامل تجهیزات امنیتی مانند دوربین ها و دزدگیر (هم در کافی شاپ و هم بر روی درب های جلو و عقب) باشد. برای اینکه امنیت بیشتری داشته باشید، روی ابزارهای مدیریت کارمندان سرمایه‌گذاری کنید تا از برداشتن پول نقد توسط کارکنان خود جلوگیری نمایید. امروزه، سیستم ‌های امنیتی مختلف زیادی وجود دارند، بنابراین توصیه می کنیم که برای تهیه این تجهیزات شرکتی را انتخاب کنید که در این حوزه تجربه بسیاری داشته باشد. از دست دادن سود ناشی از سرقت چیزی است که نباید هنگام افتتاح فروشگاه جدید خود نادیده بگیرید.  

شیر و آب

در این مورد کمی تقلب کردیم. در حالی که آنها از نظر فنی  شیر و آب شامل”تجهیزات” نیستند، اما مایعات مناسب می توانند تفاوت بسیار زیادی در کیفیت نوشیدنی های شما ایجاد کنند. شیر: انواع مختلف شیر می تواند طعم قهوه شما را به شدت تغییر دهد. همچنین در صورتی که مایل باشید جایگزین ‌های بدون لبنیات مانند شیر بادام یا جو دوسر را برای افرادی که محدودیت‌ های غذایی دارند، در نظر بگیرید شیر می تواند گزینه مناسبی باشد. آب: ممکن است لازم باشد یک سیستم فیلتراسیون با کیفیت را به لیست تجهیزات مورد نیاز خود اضافه کنید تا عمر دستگاه اسپرسوساز خود را افزایش دهید و طعم قهوه خود را بهبود بخشید.   سخن پایانی در این مقاله مهمترین تجهیزات برای افتتاح کافی شاپ را به شما معرفی کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع تجهیزات کافه با ما در نمایندگی فروش تجهیزات قهوه و کافی شاپ تماس بگیرید.    
دسته‌بندی آموزشی
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت